Menu
A+ A A-

Zákaznícka podpora

Pri zakúpení naších produktov (prvý nákup, aktualizácia) získávate ZÁKAZNÍCKU PODPORU ZDARMA na celé obdobie aktualizácie. Neplaťte nezmyselné servisné poplatky, ktoré Váš zdanlivo výhodný nákup zbytočne predražia. 

Zákaznícka podpora ZDARMA zahrňa:tech podpora

  • Inštalácia a aktualizácia systému
  • Správa systému
  • Servisné zásahy cez vzdialený prístup
  • Prenájom projektora pri školení
  • Priebežné doplňovanie nových materiálov do databázy ODIS aj mimo riadné aktualizačné termíny. Služba je určená iba pre užívateľou kompletnej databázy a to formou stiahnutia aktualnej databázy zo servera ODIS.
  • Individuálne konzultácie v sídle ODIS
  • Úvodné zaškolenie a prezentácia funkcií systému - pre nových zákazníkov

 Ostatné služby služby sú poskytované po vzájomnej dohode s Vaším predajcom

*  V sídle spoločnosti ODIS, prípadne cez vzdialený prístup (je potrebné mať počítač na ktorom sa má vykonávať servisný zásah pripojený na internet). V prípade ak chcete inštaláciu / servis vykonať v sídle Vašej firmy je potrebné kontaktovať Vašeho predajcu a tento zásah sa vykoná po Vašej vzájomnej dohode.

 

Na stiahnutie

Prihlásenie